قصه‌های زندگی دراستان لرستان نقل شدند

قصه‌های زندگی دراستان لرستان نقل شدند

جشن‌های قصه‌گویی درمراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری درون مرکزی برگزار شدند.

به گزارش گلپونه به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون لرستان، این روزها بازار قصه‌گویی در مراکز کانون پرورش فکری لرستان داغ شده و کودکان ونوجوانان، بزرگ‌ترها، پدر بزرگ و مادربزرگ و … با قصه‌های شیرین جذاب خود به کودکان ونوجوانان حال و هوای خوبی قرار دادند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان دراین خصوص گفت: امسال با توجه به تبلیغات و اطلاع‌رسانی خوبی که صورت گرفته است، استقبال چشم‌گیری از طرف اعضا و خانواده‌ها شده است.

محمدجوادمحمدی افزود: در شهرستان اشترینان، مرکز فرهنگی هنری جشن قصه‌گویی را در حمام قدیمی «گودرزیان» برگزار کرد که دراین برنامه تعداد زیادی از مسئولان ازجمله، علاءالدین بروجردی نماینده مردم بروجرد و اشترینان و عضوکمیسیون امنیت ملی مجلس و بخش‌دار، شهردار و چهره‌های فرهنگی حضور داشتند و در خرم‌آباد، قصه‌گویان مرکز فرهنگی هنری کانون شماره یک، قصه‌های خود را درحمام تاریخی «گَپ» اجراکردند که این برنامه در فضای جذابی اجراشد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان اظهار داشت: به منظور ترویج فرهنگ قصه‌گویی و تشویق اعضا و خانواده‌ها به مشارکت فعال در بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، این جشن‌ها را برگزار کردیم که به لطف خدا با استقبال خوب عموم مواجه شد و مربیان، اعضا، پدربزرگ و مادربزرگ‌ها به روایت قصه‌های شیرین و شنیدنی خود پرداختند.

محمدی با بیان این‌که امسال ویژه برنامه‌های پویش فصل گرم کتاب درشهرستان‌های الشتر، کوهدشت و دورود به عنوان پایگاه می‌شود، گفت: برنامه‌های پویش نیز با محوریت قصه و قصه‌گویی اجرا می‌شوند.

گفتنی است: مرحله پایانی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، پس از برپایی جشنواره‌های استانی و منطقه‌ای، آذر ۱۳۹۸ هم‌زمان با شب یلدا در تهران برگزار خواهدشد.

این جشنواره در دو بخش قصه‌گویی صحنه‌ای و قصه‌گویی ۹۰ ثانیه‌ای برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان در بخش صحنه‌ای تا ۱۷ شهریور و بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای تا ۱۰ مهر ۱۳۹۸ فرصت دارند، تافیلم‌های قصه‌گویی خود را در پایگاه جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir بارگذاری کنند.

به اشتراک بگذارید:

golpoonemag.ir/?p=454

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *