كتاب بازي سال منتشر مي‌شود

كتاب بازي سال منتشر مي‌شود

ناهيد اخياني، مديرعامل موسسه‌ی همنوا از توليد كتاب بازي سال با عنوان «هزار بازي» به همراه تقويم سال ۱۳۹۹ خبر داد.

به گزارش گلپونه، او گفت: اين كتاب براي خانواده‌هايي كه كودكان ۳تا۶ سال دارند كاربردي و مفيد است.

اين فعال حوزه‌ی كودك اضافه كرد: در كتاب بازي سال ۵۲ بازي براي ۵۲ هفته‌ی سال طراحي شده است كه اين بازي‌هاي تقسیم‌بندی سنی به صورت: «سه تا چهارسالگی»، «چهارتا پنج سالگی» و «بدون محدودیت» دارند.به عنوان مثال اگر در کنار فعالیتی کلمه «سه تا چهارسالگی» نوشته شده،  به این معناست که شروع این بازی از سه سالگی است و بچّه‌های بزرگتر هم می‌توانند این فعالیت را انجام دهند.

 سن بازی‌ها با توجه به مشاهدات تعیین شده‌است؛ لذا بزرگ‌ترها می‌تواند با توجه به توانایی و مرحله‌ی رشدی کودک خود،  فعالیتی را چند هفته بعد انجام دهد.

او هم‌چنين ادامه داد: از آن‌جايي‌كه سال ۱۳۹۹ سال موش است، در كنار بازي‌ها، تصويرسازي‌هايی از خانواده‌ی موش‌ها مرتبط با بازي‌ها، توسط فرشته حاجت‌پور طراحي شده است كه خانواده‌ها مي‌توانند داستان اين تصويرها را براي فرزندان زير ۳سال خود تعريف كنند.

ناهيد اخياني در ادامه با اشاره به پيش‌فروش كتاب بازي سال كه در۱۶۰صفحه توليد مي‌شود افزود: قيمت نهايي اين محصول ۸۰هزار تومان است اما خانواده‌هايي كه در پيش‌فروش محصول مشاركت كنند و تا اول اسفندماه اقدام به خريد كنند مي‌توانند تنها با پرداخت ۶۹ هزار تومان كتاب بازي سال را خريداري كنند.

برای خرید و سفارش سالنامه به نشانی اینترنتی زیر مراجه کنید:

https://www.payping.ir/d/ew2d

به اشتراک بگذارید:

golpoonemag.ir/?p=835

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *