نمایشگاه دنیای اسباب بازی و سرگرمی به گام دوم رسید

«دومین نمایشگاه دنیای اسباب بازی و سرگرمی» با هدف معرفی توانمندی های تولیدی و خدماتی صنعت اسباب بازی کشور برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سایت گلپونه، کامبیز آقائی مدیر این نمایشگاه خبر اعلان کرد که این نمایشگاه در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی و رونق کسب و کار از ۲۷ خرداد میزبان علاقه‌مندان در مرکز  آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون خواهد بود.

براین اساس آقایی  با بیان این‌که «دومین نمایشگاه دنیای اسباب بازی و سرگرمی» نقطه تلاقی تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان کالا و خدمات است، یادآور شد: این نمایشگاه در سال رونق تولید بر آن است تا با خلق فرصت‌ها، ثمره‌ی سرمایه‌گذاری و حاصل تفکر و فرهنگ ایرانی را به بهترین نقش ممکن به مصرف‌کننده معرفی نماید.

آقائی افزود: در این دوره از نمایشگاه که محصولات خارجی جایگاهی در آن نخواهند داشت، تولیدکنندگان ایرانی محصولات با کیفیت خود که منطبق با فرهنگ ایرانی و تحت نظارت شورای نظارت بر اسباب بازی می‌باشد را در معرض دید مصرف‌کنندگان قرار خواهند داد.

وی با  اشاره به اهمیت اسباب‌بازی در انتقال فرهنگ به کودکان، به لزوم حمایت از این صنعت اشاره داشت: بخش مهمی از آینده کودکان، علائق و شخصیت، ریشه در بازی‌های دوران کودکی دارد. بنابراین انتخاب نوع بازی و اسباب‌بازی از جنبه فرهنگی بسیار مهم است. اسباب‌بازی‌ها عامل انتقال فرهنگ هستند و هر فرهنگی خاستگاه خود را دارد که خوش‌بختانه در چند سال اخیر در کشور با ورود سرمایه‌گذاران خلاق و تولید محصولات با کیفیت شاهد استقبال عمومی و همچنین صادرات اسباب بازی ایرانی نیز هستیم.

آقائی در ادامه  گفت: بي‌شك در برهه كنوني توليدكنندگان افسران خط مقدم جبهه‌ی اقتصادي هستند و این نمایشگاه به عنوان جایگاه و آیینه‌ خوش‌نمای موفقیت‌های بزرگ صنعت اسباب‌بازی کشور در سال رونق تولید تلاش خواهد کرد تا توانمندی‌ها و ظرفیت‌های تولیدی و خدماتی در این صنعت را در بالاترین سطح به مخاطبان معرفی کند.

گفتنی است این نمایشگاه  از ۲۷ تا ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، واقع در خیابان حجاب تهران، برگزار می‌شود.

به اشتراک بگذارید:

golpoonemag.ir/?p=306

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *