خرید چسب سیلیکات سدیم مایع

چسب سیلیکات سدیم مایع ترکیبات غیر آلی مبتنی بر آب هستند که معمولا به عنوان آب شیشه شناخته می شوند. این ماده بی بو، ضد حریق است و مقاومت فوق العاده ای در برابر دمای بسیار بالا تا ۳۷۰ درجه سانتیگراد را دارد. چسب سیلیکات سدیم مایع چسبندگی بسیار خوبی دارد و بسترهایی مانند فلزات، پلاستیک، سرامیک، کامپوزیت و شیشه را پوشش می دهد. برای خرید چسب سیلیکات سدیم می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید، سفارش خود را ثبت کنید و در کوتاه ترین زمان در سراسر ایران تحویل بگیرید.

خرید چسب سیلیکات سدیم
خرید چسب سیلیکات سدیم

خرید مستقیم چسب سیلیکات سدیم مایع از تولیدی

چسب سیلیکات سدیم مایع، به این روش تولید می شود. از ذوب ماسه (SiO2) با کربنات سدیم شیشه جامد تولید می گردد. سپس شیشه در آب و بخار تحت فشار بالا حل می شود که محلول سیلیکات سدیم را تولید می کند. در صنعت به عنوان درزگیر، چسب، روانساز (دفلوکولانت)، تثبیت کننده امولسیون (امولسیفایر) و ضربه گیر استفاده می شود. خرید مستقیم چسب سیلیکات سدیم مایع از تولیدی برای مصارف صنعتی و تولیدی بالا از طریق شماره های موجود در سایت ما امکان پذیر می باشد.

معرفی محصولات

خرید چسب سیلیکات سدیم باید بر اساس موارد مصرف تهیه گردد. چسب سیلیکات سدیم مایع به صورت دو محصول مجزا تولید می گردند. ترکیب پوشش نقره و نیکل بر پایه سیلیکات سدیم و ترکیب پوشش گرافیت بر پایه سیلیکات سدیم، دو محصول تولید شده هستند که با هم بررسی می کنیم.

چسب سیلیکات سدیم
چسب سیلیکات سدیم مایع

چسب سیلیکات سدیم مایع با پوشش نقره و نیکل

این محصول رسانای الکتریکی بسیار خوبی است، سطح محافظت بالایی در برابر تداخل الکترومغناطیسی و فرکانس رادیویی دارد. مقرون به صرفه می باشد و در محافظت از دستگاه های الکترونیکی نقش بسیار حیاتی دارد. روی بردهای الکتریکی این پوشش قرار داده می شود تا از دستگاه ها در برابر چنین تداخلی محافظت کنند. واحد اندازه گیری آن بر حسب دسی بل (dB) می باشد. از ۱ تا ۲ گیگاهرتز، کارایی این محصول در محدوده ۹۵ تا ۱۰۵ دسی بل است. هر چه فرکانس افزایش یابد دسی بل کاهش می یابد. از ۲ تا ۱۵ گیگاهرتز به ۷۸ تا ۹۵ دسی بل کاهش می یابد و ۱۸ گیگاهرتز به ۶۰ دسی بل کاهش می یابد که در این مرحله تثبیت می شود. این محصول دارای محدوده دمایی گسترده ای از ۳۰- درجه تا ۳۷۰+ درجه سانتیگراد است.

چسب سیلیکات سدیم با پوشش گرافیت

در هنگام خرید چسب سیلیکات سدیم به نوع و درصد ترکیب و کاربرد آن بسیار دقت کنید. این محصول سطح بالایی از محافظت در برابر تداخل امواج ارائه می دهد. این محصول از ۱ تا ۲ گیگاهرتز، کارایی در محدوده ۴۲ تا ۷۵ دسی بل دارد. در ۲ تا ۱۵ گیگاهرتز در محدوده ۴۲ تا ۵۶ دسی بل کاهش دارد. در ۱۸ گیگاهرتز به ۵۰ دسی بل می رسد و در این مرحله تثبیت می شود. دارای محدوده دمایی گسترده ای از ۱۸- درجه تا ۳۷۰+ درجه سانتیگراد است. این یک ترکیب مبتنی بر آب است و نسبتا غیر سمی است.

خرید چسب سیلیکات سدیم مایع
خرید مستقیم چسب سیلیکات سدیم مایع از تولیدی

ویژگی های چسب سیلیکات سدیم مایع

چسب سیلیکات سدیم مایع ویژگی هایی دارد که به آن می پردازیم:

  • هدایت الکتریکی فوق العاده
  • بسیار مقرون به صرفه
  • اثر محافظتی بسیار خوب
  • مانع رطوبت
  • سهولت در کاربرد
  • بیش از ۳۷۰ درجه سانتیگراد مقاومت دارد

اگر برای خرید مستقیم چسب سیلیکات سدیم مایع از تولیدی اطلاعات بیشتری نیاز دارید، کافی است با شماره های قسمت تماس با ما با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و راهنمایی بگیرید. همچنین می توانید به سایت سیلیکات گستر اصفهان مراجعه کنید برای مشاهده سایت اینجا کلیک کنید.

https://silicategostar.com/

رپورتاژ آگهی

به اشتراک بگذارید:

golpoonemag.ir/?p=6058

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *