شوینده جادویی که تمام ظروف شما را تمیز می‌کند

همیشه داشتن شستن ظرف برای افراد خانه کاری حوصله سربر و ناخوشایند بوده مخصوصا زمانی که ظرف زیادی در سینک ظرفشویی انباشته شده باشد. اما مدت هاست که ماشین ظرفشویی برای خیلی از خانواده ها راه حل این مشکل است. اما برخی از عدم کارایی مناسب ماشین ظرفشویی شکایت دارند. مهم ترین دلیل این که وسیله شما آن طور که باید ظروف را پاکیزه نمی کند، استفاده از شوینده نامناسب است. در ادامه به مقایسه شوینده ها و بهترین برند تولید کننده آن اشاره خواهیم کرد.

بررسی تفاوت قرص و ژل ماشین ظرفشویی

اگر بخواهیم به سوال قرص ظرفشویی یا ژل پاسخ دهیم، لازم است که هر کدام از این محصولات و ویژگی های آن ها را بشناسیم. قرص و ژل ماشین ظرفشویی دو محصولی هستند که از هرکدام می توان برای شستشوی ظروف چرب و آلوده استفاده کرد. قرص قدرت پاک کنندگی بالاتری دارد و علاوه بر قدرت شستشوی بالا قابلیت جلادهندگی ظروف و رسوب زدایی ماشین ظرفشویی را نیز انجام می دهد. زمانی از قرص استفاده می شود که ظروف تعداد بالایی داشته و چربی و آلودگی زیادی داشته باشند، در این صورت از قرص استفاده می گردد که در مقایسه با ژل قیمت بالاتری دارد. اما اگر حجم ظروف مورد شستشو کم بوده و ظروف آلودگی و چربی کمی داشته باشند بهتر است از ژل ماشین ظرفشویی استفاده گردد. ژل در مقایسه با قرص قیمت پایین تری داشته و به صرفه است. نمی توان به سوال قرص ماشین ظرفشویی بهتره یا ژل به طور دقیق پاسخ داد، هر کدام از این محصولات جایگاه خود را دارند و می بایست به تناسب استفاده شوند.

آیا قیمت قرص ظرفشویی فیری تاثیری در کیفیت آن دارد؟

به منظور شستشوی ظروف با استفاده از ماشین ظرفشویی، استفاده از قرص ماشین لازم است. قرص ماشین ظرفشویی با برندهای مختلف و انواع متفاوتی در بازار موجود است. از بهترین و باکیفیت ترین قرص های ماشین ظرفشویی می توان به قرص ماشین ظرفشویی فیری اشاره کرد. قرص فیری در انواع مختلفی وجود دارد و هرکدام قدرت چربی زدایی متفاوتی دارند. مدل جار، پلاتینیوم و پلاتینیوم پلاس از مهمترین انواع قرص ماشین ظرفشویی است. قرص ماشین ظرفشویی جار قدرت پاک کنندگی کمی دارد و از آن برای شستشوی ظروف حساس و کریستالی که احتمال ایجاد خط و خش بر آن ها است استفاده می کنند. از قرص ماشین ظرفشویی پلاتینیوم پلاس جهت شستشوی ظروف بسیار چرب استفاده می کنند. اگر ظروف حجم بالایی داشته و چربی و آلودگی بر ظروف زیاد باشد از نوع پلاتینیوم پلاس استفاده می شود. تمامی انواع قرص ماشین ظرفشویی دارای قابلیت جلادهندگی و درخشان کنندگی هستند و استفاده از این قرص سبب می گردد تا در انتهای شستشو ظروفی درخشان داشته باشیم. قابلیت رسوب زدایی از ماشین ظرفشویی از دیگر ویژگی های قرص فیری است. رسوب زدایی از ماشین سبب می گردد تا طول عمر مفید ماشین افزایش یابد و همچنین باکتری ها و قارچ ها از ماشین ظرفشویی زدوده شوند. حذف آلودگی ها، باکتری ها و قارچ ها از ماشین ظرفشویی سبب می گردد تا بوی نامطبوعی از ماشین ظرفشویی ساطع نشود. قیمت قرص ماشین ظرفشویی فیری با توجه به کیفیت فوق العاده آن مناسب است. به منظور خرید قرص فیری می بایست از مناطق آزاد تجاری یا از فروشگاه های اینترنتی که به فروش محصولات مناطق آزاد تجاری می پردازند، اقدام گردد. قرص فیری زمانی عملکرد مناسب خود را نشان می دهد که اصل باشد و جهت تشخیص اصل بودن قرص فیری می بایست به سطح انعطاف و نرمی قرص، نوع بسته بندی، رنگ قرص و … توجه شود.

قرص و ژل ماشین ظرفشویی را از کجا تهیه کنیم؟

قرص و ژل ماشین ظرفشویی از محصولات پرطرفدار جهت استفاده در ماشین ظرفشویی هستند. اغلب اگر حجم ظروف کم باشد و ظروف چربی و آلودگی کمتری داشته باشند از ژل ماشین ظرفشویی استفاده می شود. ژل ماشین ظرفشویی در مقایسه با قرص قدرت شویندگی کمتری داشته و ابلیت درخشان کنندگی و جلادهندگی ظروف را ندارد، اما قرص ماشین ظرفشویی برای شستشوی ظروف در حجم بالا و زمانی که چربی و آلودگی ظروف بیشتر باشد استفاده می گردد. قدرت چربی زدایی قرص بالاتر است و علاوه بر عملیات چربی زدایی عملیات جلادهندگی و درخشان کنندگی ظروف را نیز انجام می دهد. جهت خرید قرص و ژل ماشین ظرفشویی می توان از فروشگاه های اینترنتی معتبر استفاده کرد. یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی برای فروش قرص ظرفشویی سایت ارس خرید است. ارس خرید از جمله فروشگاه های اینترنتی است که به فروش کالای مناطق آزاد تجاری می پردازند. کالای مناطق آزاد تجاری به دلیل نزدیک بودن به مرز اصل و اورجینال است. این کالاها پس از عبور از گمرک بدون واسطه در اختیار مشتریان قرار می گیرد و با قیمت مقرون به صرفه تری در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

رپورتاژ آگهی

به اشتراک بگذارید:

golpoonemag.ir/?p=6786

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *