فراخوان مسابقه‌ی بین‌المللی نقاشی کودک با موضوع دست‌های پاک

فراخوان مسابقه‌ی بین‌المللی نقاشی کودک با موضوع دست‌های پاک

فراخوان مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان مشهد با عنوان «دست‌های پاک، نجات‌بخش زندگی» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی منتشر شد.

به گزارش گلپونه به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، هم‌زمان با شیوع بیماری کرونا در ایران و تعداد از کشورهای جهان، موضوع بهداشت فردی و شست‌وشوی دست‌ها این روزها اهمیت بیشتری پیدا کرده است و متخصصان پزشکی و بهداشت، رعایت نکات بهداشتی را یکی از مهم‌ترین عوامل قطع چرخه‌ی انتقال این بیماری عنوان می‌کنند.

بر همین اساس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مرکز کنترل عفونت بیمارستان‌های دانشگاه ژنو سوییس به‌عنوان مرکز همکار سازمان بهداشت جهانی در ایمنی بیمار اقدام به برگزاری یک مسابقه نقاشی بین‌المللی ویژه کودکان و نوجوانان با هدف فرهنگ‌سازی در حوزه بهداشت فردی و جمعی کرده است.

موضوع این مسابقه «بهداشت دست‌هاي من» (لباس‌ها، اسباب‌بازي‌ها، خوراكي‌ها، خانواده، دوستان، خانه، شهر و دنيايي كه در آن زندگي مي‌كنم) و «دست‌هایی که مراقب سلامتي من هستند» (شامل پدر، مادر، پزشک و کسانی که برای سلامتی کودک فعالیت می‌کنند) تعیین شده است.

بر اساس این گزارش کودکان و نوجوانان ۴ تا ۱۸ ساله در بخش ملی و بین‌المللی از روز ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ می‌توانند نقاشی‌های خود را با تکنیک آزاد در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتی‌متر در صفحه‌ی ویژه مسابقه در پرتال اینترنتی کانون به نشانی www.paint.fast.kpf.ir بارگذاری کنند.

برای ارسال اثر به این مسابقه در بخش ملی تا ۳۱ اردیبهشت و در بخش بین‌الملل تا ۲۵ تیر ۱۳۹۹مهلت اعلام شده است. همچنین از هر شرکت‌کننده در این فراخوان تنها یک اثر دریافت و کار گروهی پذیرفته نمی‌شود. بر اساس این فراخوان زمان داوری آثار، ابتدای مرداد سال ۱۳۹۹ (جولاي ۲۰۲۰) و اعلام نتايج ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ تعیین شده است.

قرار است به برگزيدگان این مسابقه در بخش ملی ديپلم افتخار، نشان مسابقه، دوچرخه و كتاب آثار برگزيده و در بخش بین‌الملل ديپلم افتخار، نشان مسابقه و كتاب آثار برگزيده اهداء شود.

به اشتراک بگذارید:

golpoonemag.ir/?p=1100

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *