مهربان شاپ یار مهربان شما

کتاب ها زندگی را تغییر می دهند، ذهن را باز می کنند و مطالب مفیدی را آموزش می دهند. خواندن کتاب راهی است که با کمک آن می توانید، به فردی دانا تبدیل شوید که بدون کسب تجارب مستقیم، دانش زیادی دارد.

کتاب دریچه ای به دنیای حقیقی و خیالی است که زیبایی های بسیاری را در ذهن ترسیم می کند. خواندن کتاب استرس را تسکین می دهد و برای ایجاد یک روتین مفید و کاربردی در زندگی موثر است. در فروشگاه آنلاین کتاب مهربان می توانید، بهترین کتاب ها را خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

معرفی فروشگاه مهربان شاپ

فروشگاه آنلاین کتاب مهربان، ۱۰ سال سابقه در زمینه فروش اینترنتی انواع کتاب های درسی، کمک درسی، دانشگاهی، کنکوری، روانشناسی، انگیزشی، کسب و کار، بورس، تاریخی، هنری و آموزشی دارد. سعی ما در فروشگاه کتاب مهربان فراهم کردن شرایطی مناسب برای خرید کتاب است.

شما در کوتاه ترین زمان و بدون صرف وقت یا هزینه می توانید، کتاب مناسب را روی سایت بیابید و با چند کلیک ساده برای خرید آن اقدام کنید.

کتاب هایی که روی سایت موجود هستند در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال می شوند. فروشگاه اینترنتی کتاب مهربان، محصول را به سراسر ایران ارسال می کند و شما در هر شهر، شهرستان و روستایی که سکونت دارید، می توانید کتاب مورد نیازتان را از فروشگاه کتاب مهربان خریداری کنید. در صفحه اصلی سایت کتاب هایی که تخفیف دارند یا از پر فروش ترین کتاب های سایت هستند، معرفی می شوند و شما با بررسی آن ها با به روز ترین و محبوب ترین کتاب ها آشنا می شوید.

آشنایی با کتاب های مهربان

یک فروشگاه کتاب اینترنتی شرایطی را فراهم می کند که مشتریان بتوانند، به کتاب های مورد نیازشان دسترسی آسانی داشته باشند. در فروشگاه آنلاین کتاب مهربان، دسته بندی های متنوعی برای کتاب ها در نظر گرفته شده است. هر دسته بندی به بخش هایی کوچک تر تقسیم می شود و با این روش شما در مدتی کوتاه می توانید، کتاب دلخواهتان را در دسته بندی مربوط به آن پیدا کنید.

·       کتاب های بورس

سرمایه گذاری راهی است که با کمک آن می توانید، ارزش پول خود را حفظ کنید و سود مناسبی به دست بیاورید. اگر بدون دانش و اطلاعات دست به سرمایه گذاری بزنید و در این راه به شانس خود تکیه کنید، ضرر های سنگینی به شما تحمیل می شود. با خرید کتاب بورس، تمام تکنیک های لازم را یاد می گیرید و با آگاهی وارد بازار بورس می شوید.

·       کتاب های انگیزشی

زندگی پستی و بلندی های خاص خود را دارد و گذر از تمامی مشکلات زندگی یا دوران های سخت آن، طاقت فرسا خواهد بود. در مسیر زندگی اگر قصد داشته باشید، راه خود را تغییر دهید یا بر چالشی جدید پیروز شوید، موانع زیادی بر سر راه شما قرار می گیرند و امید های شما را بر باد می دهند. در این شرایط انتخاب بهترین کتاب های انگیزشی باعث نجات شما از نا امیدی می شود.

·       کتاب های موفقیت

موفقیت یک شبه اتفاق نمی افتد و بر خلاف باور عمومی، نیاز به تخصص و دانش دارد. افراد موفق به اطلاعاتی دسترسی پیدا کرده اند که عموم مردم به آن ها آگاهی ندارند یا نحوه استفاده از این اطلاعات برای رسیدن به نتیجه لازم را بلد نیستند. با خرید کتاب موفقیت، راه برای شما روشن می شود و با صرف تلاش می توانید، نتیجه مطلوب را به دست بیاورید.

·       کتاب های دانشگاهی

برای اتمام تحصیلاتی عالی در دانشگاه و دریافت نمرات بالا، باید کتاب های مناسب دانشگاهی خریداری شوند. برخی کتاب ها توسط اساتید پیشنهاد می شوند؛ ولی برای بعضی دروس هیچ توصیه ای از سمت اساتید وجود ندارد. در سایت کتاب مهربان می توانید، پر فروش ترین کتاب های دانشگاهی را مشاهده و خریداری کنید.

 

·       کتاب های کنکوری

کنکور یکی از بزرگ ترین چالش های زندگی دانش آموزان در ایران محسوب می شود. این چالش مسیر زندگی و آینده فرد را مشخص می کند. برای رسیدن به نتیجه ای خوب در آزمون سرنوشت ساز کنکور، یافتن منابع مناسب، اهمیت زیادی دارد. ما در کتاب مهربان، بهترین کتاب های کنکوری را آماده فروش داریم.

·       کتاب های کسب و کار

امروزه رقابت در دنیای کسب و کار بیشتر از هر زمان دیگری است و برای موفقیت در این دوره زمانی، باید دانش خود را در زمینه کسب و کار بالا ببریم. کتاب های با کیفیتی در این زمینه تألیف شده اند و تجربیات افراد موفق را در خود دارند. در برخی کتاب ها می توانید، توصیه هایی ارزشمند برای موفقیت در تجارت را بیابید و با به کار بستن آن ها به یک کارآفرین شناخته شده تبدیل شوید.

·       کتاب تاریخی

تاریخ سرشار از پند و اندرز است و افرادی که به مطالعه کتاب های تاریخی می پردازند، با جوامع، ایدئولوژی ها، دولت ها، فرهنگ ها و سیر تکاملی علم و فناوری آشنا می شوند. مطالعه تاریخ ایران و جهان به ما کمک می کند که تصویری مناسب از جایگاه فعلی خودمان به عنوان بخشی از جامعه داشته باشیم.

·       رمان و داستان

رمان ها و داستان ها خلاقیت ما را تقویت می کنند. هر داستان یک ماجراجویی را برای ما رقم می زند و در پایان بدون اینکه حتی یک قدم از اتاق خود بیرون رفته باشیم، در سیر یک داستان و روایات آن زندگی کرده ایم. رمان ها و داستان ها راهی برای رهایی از مشغله های آزار دهنده فکری و دست یابی به حس خوب هستند.

·       روانشناسی

کتاب های روانشناسی کمک می کنند که بخش هایی آشکار یا نهان از روح جود را بشناسیم. با مطالعه این کتاب ها راهی برای بهبود شرایط روحی خود می یابیم و از افکار یا احساساتمان در برابر شرایط مخرب محافظت می کنیم.

·       سینما، تئاتر و موسیقی

موسیقی، تئاتر و سینما به ترتیب هنر های اول، دوم و هفتم از هنر های هفتگانه جهانی هستند. هنر غذای روح انسان است و مطالعه درباره آن به درک بهتر آثار هنری کمک می کند. با کسب اطلاعات در زمینه های مختلف هنری می توانید، تعیین کنید که از کدام هنر تأثیر بپذیرید.

·       ادبیات و شعر

اشعار فارسی به ویژه آثار شاعر های بزرگی مانند مولانا، سعدی و فردوسی در سرتاسر جهان معروف هستند. به عنوان یک فارسی زبان، نباید از مطالعه این آثار ارزشمند غافل شوید.

جمع بندی

کتاب ها نه تنها زمان سرگرمی و فراغت ما را به بهترین نحو پر می کنند؛ بلکه حرف های زیادی برای گفتن دارند و مطالبی مفید و سودمند را در اختیار ما قرار می دهند. یافتن یک کتاب ارزشمند آسان نیست؛ زیرا فروشگاه های زیادی وجود دارند و بررسی کتاب های موجود در قفسه های هر کتاب فروشی به زمان زیادی نیاز دارد.

فروشگاه های آنلاین بهترین شرایط را برای خرید کتاب فراهم کرده اند. سایت فروشگاه آنلاین کتاب مهربان برای هر کتاب توضیحاتی جامع درج کرده است. نام نویسنده، نام انتشارات، تعداد صفحات، سال چاپ، نوبت چاپ، خلاصه ای از کتاب و بسیاری اطلاعات مفید دیگر برای هر کتاب در نظر گرفته شده است که برای خرید آنلاین کتاب به شما کمک می کند.

رپورتاژ آگهی

به اشتراک بگذارید:

golpoonemag.ir/?p=6754

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *