«ریزجان» روی صحنه‌ی نمایش بزرگ می‌شود!

«ریزجان» روی صحنه‌ی نمایش بزرگ می‌شود!

نمایش عروسکی «ریزجان» به نویسندگی هادی حسنعلی و کارگردانی ندا وفایی از روز ۱۶ شهریورماه ۱۴۰۱ در مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان اجرای خود را آغاز می‌کند.

به گزارش گلپونه ، این نمایش که از تولیدهای مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون و ویژه مخاطبان خردسال و کودک است از روز چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۸ در سالن بوستان این مرکز به روی صحنه می‌رود.

داستان نمایش ریزجان:

داستان این نمایش به شخصیتی ریز و کوچک به نام «ریزجان» اشاره دارد. او در شهر پاچستان زندگی می‌کند. همه‌ی اهالی شهر هیکل‌های بزرگی دارند. روزی او کار اشتباهی انجام می‌دهد و اهالی او را از شهر بیرون می‌اندازند و برای برگشت او به پاچستان شرط می‌گذراند که باید بزرگ شود. او سفر خود را برای بزرگ شدن آغاز می‌کند تا بتواند دوباره به پاچستان برگردد تا این‌که…

ندا وفایی، کارگردان این نمایش درباره‌ی این اثر عروسکی می‌گوید:«ریز جان سعی دارد کودک را در مسیر داستان با خود همراه کند تا اهمیت کسب تجربه در زندگی را درک کند. نمایش به این مفهوم اشاره دارد که برای بزرگ شدن باید سفر و تجربه کرد. سفری که به تلاش نیاز دارد، هر چند که مسیرها در این سفر گاه ترسناک و گاه با خطرهایی همراه هستند.»

عوامل نمایش عروسکی «ریزجان»:

محبوبه اعرابی، مینا مقامی‌زاده، مهدی برقعی، فهیمه باروتچی، مهرانه زرگر، امیرحسین انصافی، ندا وفایی، عرفان صفری و سامان پردل هنرمندان بازی‌دهنده‌ عروسک و صداپیشه در این نمایش هستند.

دیگر عوامل نمایش: دستیاران کارگردان عرفان صفری و مهشاد عابدین‌پور، طراح صحنه و دکور مهدی نیک‌روش، طراح عروسک‌ها حمیدرضا ساده و ندا وفایی، طراح پوستر هادی لطف‌آبادی، طراح نور محمدرضا شاملوفرد، سازنده‌ی عروسک ندا وفایی، ساخت انیمیشن منصوره مولوی، آهنگساز امیرحسین انصافی، ساخت تیزر و افکت مریم طالبی، عکاس اختر تاجیک، روابط‌عمومی ریحانه مطهری و روژین ستاری و بخش رسانه و فضای مجازی روشنک کریمی.

معرفی فیلم‌ها و نمایش‌های کودکان در گل‌پونه

افتخارهای کسب شده‌ی نمایش:

برگزیده‌ی نمایش عروسکی و برگزیده بخش موسیقی، صداپیشگی و عروسک‌گردانی در بیست‌وهفتمین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان

کسب تندیس انجمن صنفی نمایشگاه عروسکی

منتخب حضور در هجدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارک شده است.

نمایش «ریز جان» به مدت ۵۰ دقیقه، همه روزه تا ۱۶مهرماه ۱۴۰۱ به جز شنبه‌ها ساعت ۱۸ در سالن بوستان مرکز تئاتر کانون به صحنه می‌رود.

برای تهیه‌ی بلیت می‌توانید به سایت تیوال مراجعه کنند و برای آگاهی بیش‌تر نیز با روابط‌عمومی گروه به شماره‌های ۰۹۰۳۴۹۹۰۲۸۵ – ۰۹۲۲۳۹۳۲۸۹۲ تماس بگیرند.

نشانی مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان: تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب، روبه‌روی سالن ورزشی حجاب، درب ورودی شرقی پارک لاله، (لطفا از مسیر خط‌کشی رنگین‌کمان مراجعه نمایید.)

شماره‌های تماس: ۸۸۹۶۶۱۱۹ – ۸۸۹۸۰۷۲۱ (ساعت پاسخ‌گویی از ۸ تا ۱۶)

با نشان به مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان بروید

به اشتراک بگذارید:

golpoonemag.ir/?p=5672

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *