«بچه زرنگ» به سینما آمد

«بچه زرنگ» به سینما آمد

انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» از پنجم مهرماه۱۴۰۲ اکران می‌شود تا سالن‌های سینما، میزبان کودکان و خانواده‌ها‌یشان باشند.

به گزارش گلپونه به نقل از روابط عمومی پروژه، انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» که پیش از این در چهل و یکمین جشنواره‌ی فیلم فجر به نمایش درآمده بود، هم‌زمان با آغاز به‌کار مدارس، به روی پرده‌ی سینماهای ایران می‌رود.

این فیلم به تهیه‌کنندگی حامد جعفری، محصول مشترک کانون پرورش فکری کودکان و «گروه هنر پویا» است.

نخستین تیزر این انیمیشن سینمایی به تازگی منتشر شده که ساخت آن‌را امید میرزایی بر عهده داشته است.

ماجرا از چه قرار است؟

«بچه زرنگ» ماجرای پسر بچه‌ای به نام محسن است که خود را یک ابرقهرمان می‌داند و همیشه تلاش می‌کند تا با وسایل ابرقهرمانی‌اش به هرکس و هر چیزی کمک کند. او در یک اتفاق نادر، به جنگلی اسرارآمیز قدم می‌گذارد و با حیوانات منقرض شده ایران مواجه می‌شود، این آغاز یک ماجرای پیچیده برای نجات آخرین ببر ایرانی است.

 زمان ایمیشن «بچه زرنگ» ۸۵ دقیقه است و پخش آن را فیلمیران بر عهده دارد. این فیلم به سرگروهی پردیس سینمایی کورش اکران می‌شود.

«بچه‌زرنگ» سومین فیلم «گروه هنرپویا» بعد از «فیلشاه» و «شاهزاده‌روم» است که هر ۲ پرمخاطب‌ترین انیمیشن‌های سینمای ایران تا امروز هستند.

دوبله‌ی انیمیشن «بچه زرنگ»

در بخش دوبله پویانمایی«بچه زرنگ»، بیش از ۱۰۰ کاراکتر انسانی و حیوانی درکنار تنوع و تعدد اقلیمی لوکیشن ها و پلان‌ها حضور دارند.

سعید شیخ‌زاده مدیر دوبلاژ فیلمو هومن حاجی عبداللهی صداپیشه‌ی شخصیت «ببری» کاراکتر مکمل فیلم است. هم‌چنین در این اثر سینمایی مینا قیاس‌پور نقش «محسن»، میرطاهر مظلومی نقش «شکارچی» و هدایت هاشمی نقش «جنگل‌بان» را به عهده دارند.

جواد پزشکیان، ژرژ پطروسی، مریم رادپور، تورج نصر، اردشیر منظم، مهسا عرفانی، ابراهیم شفیعی، نازنین یاری، علی‌رضا دیباج، متانت اسماعیلی و پویا فهیمی صداپیشگی دیگر شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده دارند.

به گفته‌ی مدیر عامل گروه هنر پویا، طراحی انیمیشن بچه‌زرنگ از مدل‌های موفق کمپانی‌های مطرح دنیا ایده گرفته شده و هدف این پروژه «یک گام مهم و رو به جلو در عرصه‌ی تکمیل زنجیره‌ی شخصیت‌پردازی برای مخاطب کودک است».

در همین راستا در حوزه‌ی نشر و اسباب‌بازی تعداد ۴۰۰ محصول برگرفته از این اثر طراحی شده است.

برای تهیه‌ی محصولات نوشت‌افزار «بچه زرنگ» این‌جا را کلیک کنید

برای آگاهی از سانس‌ها، انتخاب سینما و تهیه‌ی نمایش فیلم «بچه زرنگ» به سایت سینما تیکت سر بزنید.

به اشتراک بگذارید:

golpoonemag.ir/?p=6807

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *