کلینیک گفتار درمانی و کاردرمانی لبخند

کلینیک گفتار درمانی و کاردرمانی لبخند

کلینیک لبخند به مدیریت آقای آرش بدرزاده و کمال بنی اسدی به‌صورت تخصصی کودکان در حیطه‌ی اُتیسم و اُپراکسی و تاخیرهای رشدی و هم‌چنین در زمینه‌های کاردرمانی حسی و ذهنی، اتاق تاریک و بینایی، گفتاردرمانی، کلاس گروهی و بازی درمانی، موسیقی درمانی، رفتاردرمانی و … ارایه خدمات دارد.

این کلینیک با اتاق‌های اختصاصی برای درمان اختلال‌های نورولوژی مثل افازی، اختلال‌های پس از سکته و لکنت و اختلال‌های بلع، لکنت زبان، اختلال‌های تلفظی وگفتاری کودکان مبتلا به فلج مغزی، عقب‌ماندگی ذهنی، بیش‌فعالی و مشکل‌های حسی و کم‌شنوایی و تاخیر در رشد گفتار و … فعّال است که توسط درمان‌گران تخصصی با حداقل مدرک کارشناسی ارشد انجام می‌شود.

ویژگی‌های کلینیک لبخند :

 دارای مجوز رسمی کاردرمانی و گفتاردرمانی از سازمان نظام پزشکی است و به‌صورت تخصصی در حیطه‌های مختلف بعد از ارزیابی تیمی توسط مدیریت درمان تیمی و هماهنگ را در برنامه خود دارد.

 در این مرکز به‌صورت منظم ارزیابی دوره‌ای انجام و پیگیری‌های لازم انجام می‌شود و کلاس گروهی و بازی‌درمانی متناسب با سن و سطح مهارتی برگزار می‌شود.

 همه روزه نوبت‌دهی تلفنی با در نظر گرفتن شیوه‌نامه‌های بهداشتی و بهره‌مندی از درمان‌گرهای متخصص برای خدمات آنلاین؛ ویزیت در منزل و حضوری برگزاری منظم جلسه‌های خصوصی و گروهی انجام می‌شود.

برای هماهنگی و آشنایی بیش‌تر با کلینیک گفتار درمانی و کاردرمانی لبخند از راه‌های زیر اقدام کنید:

شماره تماس: ۰۹۱۲۲۷۹۹۵۶۶-۰۲۱۳۶۸۴۱۲۵۰

صفحه‌ی اینستاگرام:  @arash.badrzadeh_slp1

نشانی: تهران، بین مترو پیروزی و مترو نبرد، ابتدای کوچه‌ی ایلخان پلاک ۱۲، واحد ۹ طبقه‌ی پنجم

سایت: www.labkhand-clinic.com

صفحه‌ی ویژه‌ی بیماری اوتیسم گل‌پونه

به اشتراک بگذارید:

golpoonemag.ir/?p=4101

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *