«شب دوست داشتنی» نمایشی برای خردسالان

 «شب دوست داشتنی» نمایشی برای خردسالان

نمایش «شب دوست داشتنی» به نویسندگی و کارگردانی حسین فدایی‌حسین از روز سه شنبه ۲۱ دی‌ در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روی صحنه می‌رود.

به گزارش گلپونه به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری، نمایش «شب دوست داشتنی» از ۲۱ دی ماه در سالن گلستان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ویژه مخاطبان خردسال اجرا می‌شود.

خلاصه داستان نمایش:

شب است امّا دختربچّه خیال خوابیدن ندارد چون شب را دوست ندارد. او ماه و ستاره‌ها را از روی پرده‌ی‌ اتاقش برمی‌دارد و توی صندو‌ق‌چه پنهان می‌کند. فرشته‌ی‌ شب درحالی‌که دنبال ماه و ستاره‌های آسمان می‌گردد با دختربچّه روبه‌رو می‌شود. امّا او با فرشته ارتباط برقرار نمی‌کند. چیزی نمی‌گذرد که آن دو با هم دوست می‌شوند و سعی می‌کنند با کمک هم ماه و ستاره را روی پرده‌‌ی اتاق نصب کنند.

 

عوامل اجرایی:

فاطمه خدابنده‌لو، فرزانه زکی، حدیث صابری، الهام محمودی و پریسا طراوتی هنرمندان بازیگر در این نمایش هستند.

مهدی نیک‌روش به‌عنوان طراح صحنه و دکور، محسن غفاری به عنوان طراح پوستر، هومن پیری به‌عنوان طراح نور و فاطمه عبدالله‌زاده به‌عنوان طراح لباس با این نمایش همکاری دارند. هم‌چنین سیدمهدی برقعی به عنوان آهنگساز، حدیث صابری به عنوان منشی صحنه در این نمایش حضور دارند.

 

روزهای اجرا:

از ۲۱ دی و بهمن ماه ۱۴۰۰ / همه روزه به غیر از روزهای شنبه‌

 

ساعت اجرا:

ساعت ۱۶:۳۰ بعدازظهر

 

مکان اجرا:

سالن گلستان مرکز تولید تئاتر کانون  به نشانی: تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب، پارک لاله (لطفا از مسیر خط کشی رنگین کمان مراجعه نمایید.)
تلفن: ۸۸۹۶۶۱۱۹ – ۸۸۹۸۰۷۲۱ (ساعت پاسخگویی از ۸ تا ۱۶)

بلیت نمایش «شب دوست‌ داشتنی» اینجا بخرید

گفت‌وگوی گل‌پونه با حسین فدایی‌حسین درباره‌ی نمایش کودک را اینجا بخوانید

 

به اشتراک بگذارید:

golpoonemag.ir/?p=4157

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *