«من این شکلی هستم؟!» کتابی تصویری برای خردسالان

«من این شکلی هستم؟!» کتابی تصویری برای خردسالان

کتاب «من این شکلی هستم؟!» چهل و نهمین کتاب از مجموعه کتاب‌هایِ مرغکِ کانون پرورش فکری کودکان با عنوان «من این شکلی هستم؟!» است.

به گزارش گلپونه، این کتاب به نویسندگی و تصویرگری مسعود قره‌باغی از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان در سال ۱۴۰۱ منتشر و برای گروه سنّی نوباوه (بالای ۴ سال) مناسب است.

مطالعه؛ کلید صبح دانایی

داستان کتاب از چه قرار است؟

کتاب «من این شکلی هستم؟!» داستان هدهدی است که برای دیدن دوست خود از درخت‌زار به شهر می‌رود. هدهد با دیدن عکس خود در شیشه‌ها فکر می‌کند که زیبا نیست و با لباس‌ها و لوازم مختلف سعی در پوشاندن خود می‌کند. اما در پایان به کمک دوستش متوجه می‌شود که…

در كتاب «من این شکلی هستم؟!» بار اصلی انتقال مفاهیم بیش‌تر به عهده‌ی تصاویر است. و از آن‌جا که نویسنده و تصویرگر کتاب یک نفر است، متن و تصاویر به‌خوبی مكمل هم هستند.

کتاب «من این شکلی هستم؟!» در ۴۰ صفحه، قطع خشتی و به قیمت ۴۰هزار تومان با شمارگان ۲هزار و ۵۰۰ نسخه به چاپ شده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های مرغک

کتاب‌های مرغک کانون تلاشی است برای تولید کتاب‌های قصه، بازی، سرگرمی که همراه با بازی و سرگرم کردن کودکان به آن‌ها کمک می‌کند دنیای پیرامون‌شان را بهتر حس کنند و آن را بهتر بشناسند؛ با کنجکاوی به دنیا بنگرند و حساس و جست‌وجوگر بار بیایند؛ ذهن‌شان پرورش پیدا کند و نیروی اندیشه در آن‌ها رشد کند.

قسمتی از متن کتاب

هدهد از پنجره‌ای به پنجره‌ی دیگر می‌رفت و توی شیشه‌ی پنجره‌ها خودش را تماشا می‌کرد و از قیافه‌ی خودش ایراد می‌گرفت. به هرجا که می‌رسید، چیزی پیدا می‌کرد تا تاج و گردن و بال‌های کج و مجش را بپوشاند.  بالاخره وقتی سرتاپایش را با این چیز و آن چیز پنهان کرد، دنبال دوستش کلاغ رفت. از این‌جا به آن‌جا می‌رفت تا دوستش را پیدا کند و از همه سراغ کلاغ را می‌گرفت. اما همه تا او را می‌دیدند از او دور می‌شدند. و دور می‌شدند! بالاخره کلاغ را پیدا کرد. شاد شاد شاد شد!

برای تهیه‌ی كتاب «من این شکلی هستم؟!» این‌جا راکلیک کنید

 

به اشتراک بگذارید:

golpoonemag.ir/?p=6814

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *