نخستین تیزر بیست‌وچهارمین جشنواره‌ی قصه‌گویی منتشر شد

نخستین تیزر بیست‌وچهارمین جشنواره‌ی قصه‌گویی منتشر شد

نخستین تیزر بیست‌وچهارمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصّه‌گویی کانون پرورش فکری کار علی‌رضا آقایی کارگردان، نمایش‌نامه‌نویس و تهیه کننده منتشر شد.

به گزارش گلپونه به نقل از روابط‌عمومی کانون، این تیزر به معرفی بخش‌های مختلف بیست‌وچهارمین جشنواره‌ی قصه‌گویی کانون پرورش فکری می‌پردازد.

علی‌رضا آقایی درباره‌ی نخستین تیزر بیست‌وچهارمین جشنواره‌ی قصه‌گویی گفت:«در طراحی این تیزر از قصّه‌های مطرح و قدیمی و پوستر جشنواره کمک گرفته شده است، به‌ویژه از شخصیت‌هایی که در پوستر این دوره از جشنواره هم دیده می‌شود.»

آقایی در ادامه یادآور شد در این تیزر تصاویری از قصّه‌های «شازده کوچولو»، «حسن کچل» و «چوپان دروغگو» را می‌بینیم.

نخستین تیزر بیست‌وچهارمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصّه‌گویی کانون پرورش فکری را ببینید:

این جشنواره در بخش‌های‌ رقابتی، غیررقابتی و علمی برگزار می‌شود که بخش «رقابتی» آن شامل قصّه‌گویی ملّی، قصّه‌گویی بین‌المللی، قصه‌گویی آیینی‌سنتی، قصه‌گویی زبان اشاره، قصّه‌گویی ۹۰ ثانیه‌ای (قصه زندگی من) و پادکست قصّه‌گویی است.

بخش «غیررقابتی» جشنواره نیز با عنوان «قصّه‌گویی برگزیدگان» و بخش‌ «علمی» این رویداد فرهنگی در بخش‌های جستار، مقاله علمی، کتاب و پایان‌نامه/ رساله برگزار می‌شود.

بیست‌وچهارمین جشنواره‌ی قصّه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «قصّه، صدای زندگی است» هم‌زمان با شب یلدا در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

فراخوان بیست‌وچهارمین جشنواره‌ی قصّه‌گویی کانون را اینجا بخوانید

به اشتراک بگذارید:

golpoonemag.ir/?p=5536

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *