نمایشی برای همه‌ی کودکان دوستدار زمین پاک

نمایشی برای همه‌ی کودکان دوستدار زمین پاک

 

نمایش محیط‌زیستی «ماجرای ساحل سنگی» را سایت تلویزیون تئاتر ایران ببنید

«زندگی موجودهای ساحلی، صدف، خرچنگ، اورچین و… در خطر است! زباله‌های ساحلی که به دریا رفته‌اند تبدیل به غول زباله شده و با بالا و پایین رفتن موج دریا به سمت ساحل می‌آیند. موجودهای ساحلی که زندگی برایشان سخت شده است تلاش می‌کنند با کمک هم طوفان غول درست کنند و زباله را از بین ببرند.»

این توضیحی است که درباره‌ی نمایش «ماجرای ساحل سنگی» آمده است. نمایش توسط حسین فدایی‌حسین، طراحی و کارگردانی شده موضوع مهم آلودگی دریا و ساحل را دستمایه‌ی نمایش قرار داده است.

به گزارش گلپونه، این نمایش محیط‌زیستی کودکان، با روایت کردن قصّه‌ای فانتزی و هیجان‌انگیز به مخاطبان هشدار می‌دهد که آلوده کردن زمین می‌تواند علاوه‌بر به خطر انداختن زندگی انسان‌ها شرایط را برای زندگی همه‌ی موجودهای روی زمین را دشوار کند.

نمایش «ماجرای ساحل سنگی» که توسط دیوید وود، نوشته شده است، با ایجاد فضایی شاد و با بهره‌بردن از موسیقی و ترانه‌های مورد علاقه‌ی کودکان و نوجوانان علاوه‌بر بیان کردن نکته‌های آموزشی و تربیتی، لحظه‌های سرگرم‌کننده و لذّت‌بخش را برای مخاطبان فراهم می‌کند.

گفت‌وگوهای گل‌پونه با حسین فدایی حسین را اینجا بخوانید

نمایش «ماجرای ساحل سنگی» به تهیه‌کنندگی احسان گائینی و هاشم چنگیزی و با بازی عاطفه اخوان، هلنا جواهری روشن، حدیث صابری، شهاب طاهری‌بیان، زینب مرادی، مصطفی مقیمی به روی صحنه رفته است.

این نمایش پیش‌تر در سال ۱۳۹۸ در قم و تهران با اجرای عمومی به‌روی صحنه رفته بود و راه همه روزه به مدّت زمان ۵۰ دقیقه در سایت «تلویزیون تئاتر ایران» نگاه کنید.

برای خرید و تماشای نمایش«ماجرای ساحل سنگی» به این‌جا بروید

گالری تصاویر نماش «ماجرای ساحل سنگی»

به اشتراک بگذارید:

golpoonemag.ir/?p=3415

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *