نمایش «درخت بخشنده» هم‌زمان با روز دانش‌آموز

نمایش «درخت بخشنده» هم‌زمان با روز دانش‌آموز

هم‌زمان با روز دانش‌آموز، فیلم‌تاتر «درخت بخشنده» به نویسندگی و کارگردانی سامان محمدی در پایگاه اینترنتی کانون پرورش فکری به صورت رایگان برای کودکان و نوجوانان اکران می‌شود.

به گزارش گلپونه به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان، مرکز تولید تاتر و تاتر عروسکی کانون به مناسبت ۱۳ آبان و گرامی‌داشت روز دانش‌آموز، نمایش «درخت بخشنده» را در قالب طرح «نمایش‌نما» به نمایش می‌گذارد.

موضوع نمایش «درخت بخشنده»

نمایش «درخت بخشنده» درباره پسرکی است که با درختی دوست می‌شود. درخت در تمام مراحل زندگی پسرک به یاری او می‌شتابد و بی هیچ چشم‌داشتی همه چیزش را در اختیار پسر قرار می‌دهد تا هر روز بتواند او را ببیند و با او حرف بزند. پسر بزرگ می‌شود و تا جایی پیش می‌رود که حتی تنه درخت هم برای امرار معاش خود قطع می‌کند امّا درخت باز هم به دوستی با او ادامه می‌دهد.

این نمایش برداشتی آزاد از داستان درخت بخشنده اثر شل سیلور استاین است.

بازیگران و عروسک‌گردان‌های این نمایش علی‌رضا ابراهیمی، نازلی امیرقاسمی، زهرا ولی‌زاده، فرشته سینجلی، مژگان علوی، لیلا معین، مهرگان علوی، سامان علوی و سامان محمدی هستند.

امیر جوکار به‌عنوان طراح و ساخت عروسک، سامان محمدی به‌عنوان طراح صحنه، علی‌رضا حسین‌پور و محمدرضا شاملو به‌عنوان طراح و سازنده دکور، حسن دادشکر به‌عنوان طراح نور و پرویز محلاتی به‌عنوان طراح پوستر با این نمایش همکاری داشته‌اند.

 

موضوع نمایش «درخت بخشنده» را این‌جا ببینید

 

به اشتراک بگذارید:

golpoonemag.ir/?p=3685

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *